Header

Header

onsdag 27 februari 2013

Födelsedag i Lala-land

Breaking news: Jag har varit så upptagen med att ha det bra att jag inte hunnit med att sätta det på pränt.

I måndags fyllde jag 30. S fyllde lite mer, men eftersom vi delar födelsedag och alltid är lediga tillsammans då blev det en fantastisk dag. Sol, barmark, klackar, solglasögon. Pulled pork och rosévin till lunch. Promenad och sedan te på Gondolen. Promenad runt Södermalm. Drinkar på Vampire. Och sedan middag på ny italienare som S valt i hemlighet.

Som bonus på detta jobbade jag dagen efter. Jag vet, det låter ju inte positivt. Men har man inte jobbat på några månader så blir ju en sådan grej som ytterligare en present.

Min kropp ba: "Men vadå? Jag trodde vi mådde dåligt, livet var kasst och vi inte GJORDE roliga saker punkt slut?"
Jag ba: "Jo, men vi varierar oss".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar